در حال بارگذاری
فرمانده قرارگاه ثامن‌الائمه سپاه عنوان کرد:

آبرسانی به یک هزار خانوار در کهنه‌جلگه خراسان‌شمالی

شماره خبر : 523 - https://asreatrak.ir//short/NYKnD

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه علیه‌السلام نیروی زمینی سپاه با حضور در کهنه جلگه خراسان شمالی گفت: با افتتاح خط انتقال آب حصارچه به کهنه جلگه به یک هزار خانوار در این منطقه آبرسانی صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک سردار سرتیپ دوم قربان محمد اشعری، پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح خط انتقال آب حصارچه به کهنه جلگه در روستای اهل‌سنت کهنه جلگه شهرستان مانه اظهار داشت: پروژه کهنه جلگه تقریباً جزء پروژه‌های سخت نیرو زمینی بود که از سال ۱۴۰۱ بنا به دستور فرمانده نیروی زمینی دستور اجرای با رعایت سه اصل ابلاغ شده بود.

 وی ادامه داد: این پروژه باید در کوتاه‌ترین زمان، باکیفیت بالا و کمترین هزینه اجرا می‌شد که علی‌رغم همه مشکلات مالی به سرانجام رسید و کارشناسان مختلفی از آبفا بر رعایت استاندارهای خاص خود نظارت داشتند.

  فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه علیه‌السلام نیروی زمینی سپاه افزود: امروز شاهد این هستیم که هفت کیلومتر مسیری که جزء سخت‌ترین مسیر پروژه‌ها بود با ۲۳ میلیارد تومان اعتبار به پایان رسید که شامل سه ایستگاه پمپاژ با مجموع ۵۰۰ مترمکعب و ۲۰ باب حوضچه تخلیه هوا است.

 وی در ادامه گفت: در منطقه کهنه جلگه یک هزار خانوار زندگی دارند که از این طرح استفاده می‌کنند و همچنین روستاهای پایین‌دست مسیر پروژه نیز از این نعمت بهره‌مند خواهند شد.

 این مسئول به دیگر پروژه‌های آب‌رسانی همچون پرسه سو و راز و غلامان اشاره کرد و در ادامه تصریح کرد: علی‌رغم رهاسازی کار توسط پیمانکار با دستور فرمانده نیرو زمینی یکی از یگان‌ها مأمور شدند که در این منطقه به ادامه پروژه بپردازند و با اتحاد جهادی تیپ جوادالائمه خراسان شمالی و گرگان پای‌کار آمدند با یک کار جهادی انقلابی در کوتاه‌ترین زمان پروژه را باکیفیت و ارزان را تقدیم مردم منطقه کردند.

اشعری تأکید کرد: این هدیه‌ای از طرف مقام معظم رهبری است که به دستور سردار فرمانده نیروی زمینی به مردم منطقه کهنه جلگه مردمی که در این منطقه به‌عنوان مرزدار خدمت می‌کنند، تقدیم می‌شود.


انتهای خبر/صدیقی

0 نظر

ارسال نظرات